بیخیال عنوان

دلم گرفت از آسمون هم از زمین هم از زمون

تو زندگیم چقدر غمه دلم گرفته از همه
ای روزگار لعنتی تلخه بهت هر چی بگم

من به زمین و آسمون دست رفاقت نمی دم

هیچ کسی نمیتونه به دلش یاد بده که نشکنه ولی من حداقل به دلم یاد دادم که اگه شکست دست کسی رو که دلم رو شکسته نبره .
زندگی به من آموخت که چگونه گریه کنم اما گریه به من نیاموخت که چگونه زندگی کنم تو هم به من آموختی که چگونه دوستت بدارم اما به من نیاموختی که چگونه فراموشت کنم
.

سرنوشت، ننوشت
حالا که نوشت، بد نوشت
اما باور کن
سرنوشت را نمیتوان از سر نوشت

کاشکی این یه جمله یادمون نره آدمی چه خوب باشه چه بد مسافره

خدانگهدار تا بعد...

امید مبهم

اولین پست من

به نام خدا

سلام حالتون خوبه

این اولین پست من در این وبلاگه امیدوارم که مطالب وبلاگ مبهم شما رو راضی کنه و بتونین ازش استقفاده کنین.

منتظر نظرات شما هستم.

      خدانگهدار تا بعد...

امید مبهم

سلام

سلام